jätteförkyld och feber.

fan fan fan , säger jag bara .. Hur kunde sverige som gång på gång på gång på gång , drog ifrån med en massa jäkla mål - förlora ?
två ynka bollar , jag blir så arg ! Sverige spelade ju så grymt mycket bättre ..

Ni som kanske inte förstår eller är helt ointressedrad utav just handboll , så kan jag berätta att det är just handbollsmatchen jag pratar om . Sverige förlorade mot slovenien med två ynka bollar , i sista sekunden, efter att ha lett "överlägset" i stort sett hela matchen.  Men men , det är bara bita ihop och hålla tummar och tår imorgon vid samma tid , då spelar nämligen sverige mot polen , dom ska vi vell knäcka hoppas jag !?

Nu är det läggdags iallafall , det har vart en lång och jobbig dag för min del . Jag har blivit jätteförkyld och har feber. Känns verkligen inte bra det här ! Hoppas det går över fort som satan ..
trött dygnet runt nu för tiden !

Puss och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: roxy

jaha men fan va bra! har du tid/lust att göra det i helgen då ? :) vill du ha något betalt för det? =) puss

2010-01-20 @ 09:35:02
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0