morgon vid åtta.

godmorgon ! Delade säng med två fyllon inatt , kan ju lova att det stank sprit i hela sovrummet , så jag vände mig helt enkelt in mot väggen hela natten.

Imorse tyckte Ken att det var morgon typ vid 8 , så han och T klev upp då och började klä på sig och härja , sen nu har dom åkt till valbo för att hämta ut ett paket och sedan ska dom gå en sväng med hundarna . Själv ska jag strax börja damsuga och plocka ordning inne på rummet . Mamma kommer ju hem imorgonkväll så det är bäst att börja i tid.

..annars vet jag vell inte vad jag ska göra .

Venna skrev nyss och frågade om jag kunde ta max under dagen eftersom att hon gått och blivit sjuker . Stackarn ! Så jag ska vell leka med lile max =D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fler bilder!

2010-01-28 @ 16:07:18
Postat av: Rosida

Fin blogg! :)

2010-01-28 @ 16:33:22
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0