mums.

Det blev fiskbullar endå  - blä tyckte moster Anna och T , mums tyckte jag och Svea.....
Vad är det för fel på fiskbullar liksom ? Kan man äta fiskpinnar kan man vell äta fiskbullar också , kan jag tycka.

Iallafall så har vi ätit klart nu , jag åt fisken och T åt mackor , hårdmackor . Nu sitter vi vid varsin dator , jag här och T framför sin stationära där han försöker komma åt nåt internet vi inte har (typ). Jag försöker tjata på honom att vi ska kolla på film , men han verkar inte vilja ge upp hoppet om det där obefintliga internetet ..?

Plugga , ja det måste jag göra också , för nu är det fan tredje gången gillt . Jag kan fan inte misslyckas nu också , då skäms jag , helt ärligt . Jag har iallafall bokat ytterligare ett prov , men det tänker jag inte tala om när det är , inte för nån.

Film nästa ? Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Aj lav jo! <3

2010-01-07 @ 13:01:07
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0