ryssjävel.

nu har jag vart ner på arbetsförmedlingen och jag måste haft en jäääävla röta , jag hade nämligen inte blitt utskriven.
Men ryssjäveln eller vafan hon va för nåt (nåt svetlana-land kom hon ifrån iallafall) , var nog den otrevligaste och stöddigaste jag någonsin mött , fyfan för sånna människor. Man kan ju tycka att man ska va någolunda trevlig när man har ett sånt social relaterat jobb , men den biten verkar hon totalt glömt bort , jag har som sagt aldrig någonsin mött en så otrevlig människa på ett sånt ställe nångång.
- dumma dig !
Det är sånnahär människor som får en att börja skapa fördommar .................. :@

T följde med som sällskap och vi tog en promenad ner dit , på vägen hem gick vi in på konsum och köpte med oss mjölk,ägg och sylt - som vi sedan ska göra pannkakor med , mums !  Jag valde mellan korv med bröd (hemma) eller pannkakor & efter mycket om och men så blev det pannkakor tillslut.

Nu ska jag börja veva ihop pannkakssmeten !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0