sängpotatis.

idag har jag vart en riktig soffpotatis , eller sängpotatis måste det heta eftersom jag inte legat i soffan utan i sängen.
Jag har fortfarande inte klätt på mig och ligger istället nerbäddad under täcket och kollar på barnkanalen. T har åkt till en kompis eftersom att jag var så jävla "tråkig" enligt honom , haha .

..och jag förstår att det är mycket roligare att sitta och spela nå jävla krigarspel !
(eller inte)

Jaja , jag har iallafall inga planer på att gå ut eller över huvudtaget göra ett jota idag , jag känner inte för det helt enkelt , jag är riktigt slut och känner mig helt sjuk. Jättesjuk !



Nu ska jag ringa till min finaste och fråga när han tänker komma hem !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0