sjukhusmys.

Nu är vi hemma från sandviken , NU(?) !
ja , det blev en lång (men mysig) sjukhuskväll idag . Vi kom vell dit strax efter 20.00 och stannade där tills klockan blev över 23 .30 innan vi åkte hem igen . Det var ju dock inte så lång tid , men för att vara på ett sjukhus så var det rätt så länge , tycker jag då .. Men som sagt , de var supertrevligt och väldigt mysig stämning nu sådär på kvällskvisten. Innan jag och T åkte så slog vi på en film åt T´s pappa och en annan patient där , vi ställde nämligen datorn ute i deras "kök" eller vad man ska kalla det , massa bord fanns det där iallafall ..
Så dom satt där och hade lite "fredagsmys" mitt i natten =D .

Nu är vi iallafall hemma och dagen har vart helt underbar , jag fattar fortfarande inte att jag har körkort . Men det är vell inte så konstigt med tanke på att man bara haft det i ett par timmar , det blir nog mera verkligt om några dagar eller så beroende på hur mycket man kommer att köra ..
-men körkort , det har jag iallafall & stolt som innebombens är jag !

Nu ska vi nog plocka lite här på rummet innan vi går och borstar tänderna och så .. Sen är det faktiskt dags att sova , såg just att klockan började bli mycket för en pensionär som mig  !
IMORGON taggar jag för Robinson , gud vad jag ääälskar lördagar .



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0