Sverige-Slovenien.

Sitter och dricker cola med en citronslize på kanten utav glaset , gott va ?
Nu början handbollsmatchen mellan Sverige-Slovenien på fyran , så jag kommer att vara lite off när det gäller datorn så att ni vet .
-man är ju handbollsfan så det skriker om det ! Jag saknar tiderna med Forsbacka IK .

Jag är hon med svart tröja , svart uppsatt hår & till vänster om hon med grön tröja ..


Nu börjar det om 1 minut så nu måste jag lägga mig tillrätta i min älsklings knä och bara njuta utav sveriges (förhoppningsvisa) seger mot slovenien. Vilket jag faktisk tror att dom gör , vinner .

Håll tummar och tår för Sverige nu !

Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Hej bejbie. Jag jobbar torsdag o fredag 13 - 21. Hur kan du ses då? :) Kanske kan ses i helgen sen också? Jag saknar dej så jag dör snart, seriöst!

2010-01-19 @ 22:24:02
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du har spelat fotboll i IFK oxå va? Jag provtränade ungefär en månad med er när jag va typ 12.. :P

2010-01-21 @ 11:23:51
URL: http://ncgustafsson.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Haha ja jag slutade som sagt efter mindre än en månad men jag finns med på ett lagfoto vi tog... Trivdes inte med vissas attityd men du verkade trevlig :)

2010-01-22 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0