TeoriProv.

Godmorgon ! blev just väckt utav mamma min som skulle ner till tvättstugan , hon frågade om vi hade nån tvätt härinne. Så vi slängde ner tvätten i kassarna så fick hon gå ner ensam eftersom att hon sa att hon kunde gå ner utan hjälp . Så det var ju snällt !
Istället satte jag mig här och kollade runt lite , både på bloggar och lite annat smått o gott...

Idag är det tänkt att jag ska ha en "plugg" dag , jag ska ju ha mitt teoriprov snart så det är bäst att jag pluggar som en tok nu om jag ska klara det - synd att dom har så "luriga" frågor på provet , alla tre svaren kan liksom vara rätt nästan.
Fast det är nog som min uppkörningslärare sa på min uppkörning ;

" Svaret står ju där , det gäller bara för dig att lista ut vilket .."
Han var så jävla positiv och hjälpande så det finns inte , jag skulle önska att alla som körde upp fick köra med honom , för han var helt klart en "drömlärare".

Nu ska jag ta fram körkortsboken och försöka plugga lite .. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0