trevliga kväll.

Godmorgon ! det blev en himla sen kväll igår , dock inte lika sen morgon för min del.
Jag vaknade strax efter klockan nio även idag , vet inte alls varför jag inte kan sova nå längre - för jag vill ju sova längre nu när det är helg och man inte har någonting planerat.

Igår iallafall
så tog jag och T en promenad upp på brynäs där vi mötte upp min moster och 2 till . Därifrån åkte vi till hille till min mosters tjej för att kunna göra oss klara, men på vägen dit kommer en utav oss på att hon glömt mobiltelefonen hemma och i samma veva kom jag på att jag också glömt nåt , min väska . Så vi fick åka tillbaka till brynäs och hämta våra saker innan vi slutligen kunde åka tillbaka till Hille igen .

Väl framme i hille börjades det fixas . Jag lockade min mosters tjejs hår och blandannat. Hon därimot fick agera "makeup" jobbet , dock inte på mig för jag hade sorgligt nog hunnit sminkat mig redan.
Men hon ska få sminka mig en annan dag , skitduktig är hon.

Vi hade en jätte trevlig kväll med supergod mat och efterrätt , mums !
Tack alla ni som var med för en underbar dag/kväll/natt, speciellt min moster och hennes Lina. ♥

Nu är det dags för robinson reprisen strax , men först - frukost !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0