"24 nya händelser"

Loggade just in på facebook och såg till min förvåning att jag hade 24 nya händelser .
Tack för alla fina gratulationer !!


Fick frukost på sängen i morse av min finaste thias och snart ska vi ner på stan och äta china - och här sitter jag i pjamas liksom .. haha. Snabba ryck nu frida !
Känner mig så jävla glad idag , inte för att ja fyller år , utan för att jag redan är inne på vecka 17 . Jag kan fan inte tro att det är sant , snart har vi gått halvvägs. - älskade lilla krabat därinne !
Ska lägga upp ett inlägg om det lite senare när jag får tid över , men nu måste jag verkligen göra mig klar för att vistas på resturang . Bild på det kommer innan jag går ..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Grattis :)

2010-03-27 @ 11:22:36
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Kells

Grattis tjejen !

2010-03-27 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0