3 små rätter.

Kan lova att jag är proppmätt nu !
Kom hem från chinaresturangen för en liten stund sedan , vi tog en promenad både dit och hem .

Vi gick vell 10 minuter innan vi skulle ses så det blev lagomt . Mötte upp pappa och hans sambo Eva som blev jätteglada över att se oss och tjåckismagen. Men dom tyckte jag blivit smalare :( fast sen visade jag magen och då blev dom nöjd..
Fast dom har ju iförsig rätt i att jag gått ner i vikt , men inte på magen . Förstår inte varför jag går ner (!!) i vikt när jag äter som vanligt och magen växer . Men det är kanske för att mina muskler försvinner när jag inte tränat eller gjort mer än att gå ut med Svea på dagarna .

Iallafall , jag åt 3 små rätter på resturangen och det va verkligen skitgott . Jag hade aldrig ätit det förrut eftersom att jag är så kräsen med mat och kryddor . Men det här var verkligen inge starkt alls och verkligen skit smarrigt ! Det va friterade kycklingar , biffgryta med nå grönsaker & ris. Till det serverades självklart en sötsursås .
Jag fick även en jättebra present bestående utav presentkort på valbo köpcentrum . Det var verkligen en superbra present ! Funderar på att köpa lite bebiskläder inne på H&M för dom :)

Snart kommer släkten och thias familj och fikar här hemma , så det är vell dags för mig att slita mig från datorn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0