40årsfesten.

Igår tog vi bilen till Bomhus där 40årsfesten var . Vi fick jättegod mat bestående utav frukt"planka" och en massa annat gott , buffé helt enkelt - fast en nyttig sådan.
Efter maten blev det lite frågesport om födelsedagsbarnet och därefter fika. Jag var så himla mätt efter all frukt så jag fick inte i mig en bit utav kladdkakan som serverades , men den såg himlagod ut .

Vi stannade kvar tills klockan 11 ungefär , för då åkte T´s föräldrar hem därifrån.
Jag lämnade tyvärr kameran hemma eftersom att den knappt hade någe batteri , så det blev tyvärr inga kort från min sida , men jag vet att T´s lillasyster knäppte en hel del.

Väl hemma så var båda så slut så vi somnade på direkten .

Tack för en helmysig kväll och hoppas att du hade en bra födelsedag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0