älskade jeansleggings.

Bestämde mig för att ha mina nya kläder idag . Tänkte egentligen ha dom imorgon men sen kom ja på att jag kan ha dom både ikväll och imorgon :) jeans blir ju inte skitiga ba fatt man använder dom en kväll direkt .

Iallafall , jag har mina jeansleggings som jag köpte på lager på mig & dom är tammefan dom skönaste brallorna jag någonsin haft. Jag vill tillochmed åka tillbaka till lager och köpa fler , så det ska jag göra ! På söndag eller i början på veckan så åker jag tillbaka dit och fyller upp med flera utav dom här godingarna och även lite andra saker som jag faktiskt missade att köpa igår .

Nu ska jag sätta på mig resterande kläder och försöka välja en frisyr inför kvällerns 50årsfest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0