"äntligen midsommar"

Vaknade för ett tag sedan , sent jag vet ..
Men det är superskönt att sova länge när man är ensam , för då dröjer det inte så länge tills T kommer hem igen =D

Igår hade vi förresten världens mysigaste kväll nere på stan jag och T . Först tog vi en promenad dit hemmifrån , svea följde självklart med . När vi kom fram så gick vi in och satte på datorn och tankade en film som vi skulle se senare. Medans den tankade så gick vi ner på Ica och handlade lite godis och dricka , sen gick vi till östens pärla och hämtade mat som vi hade beställt , jag åt friterad kyckling med ris och sötsursås - supergott !

När vi kom hem till Robert (som han heter) igen så började vi käka våran goda mat innan vi sedan satte på filmen. Vi kollade på en svensk film som har gått på bio vid namn "äntligen midsommar" .. Den var vell sisådär . Jag avskyr filmer där allt bara blir kaos , men den var rätt kul också faktiskt .

Nu sitter jag och dricker lite dricka och försöker komma på vad man ska ha för kläder idag , det är ju trots allt 10+ här på termometern. Så vinterkläderna kan ju slänga sig i väggen ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0