en ny start.

Kollade precis klart på Wallander-Vålnaden , vilken jävla flopp ..
dom blir verkligen bara sämre och sämre för varje film som görs , sorgligt men tyvärr sant !

Nåväl , imorgon när mamma slutat jobbet så ska vi på 50årskalas hos min morbrors fru , så det blir vell en massa gott fika och en smörgåstårta tyckte jag även att det ryktades om (?) . Vi ska iallafall dit och efter vi har vart där så ska jag , mamma och T baka bullar för fulla muggar hela kvällern . Man måste ju ha hemmagjort fika på sin födelsedag , ellerhur?

Tänk att jag redan fyller 19 , kan inte fatta .. Jag tycker fortfarande att jag är liten och leker på bilmatta , eller åtminstone känns det som om det vore igår man gjorde det .
..& nu väntar jag själv barn , allt är bara så bra. Min nya start på livet !




Nu ska jag nog ta en smörgås och sen gå och lägga mig , är helt slut .
Imorgon ska ni förresten få en bild på mina nya kläder när dom sitter på . Vet att det är skittråkigt att sitta och kolla på kläder man visar när man inte har dom på sig , det  blir liksom inte samma "feeling". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0