finbesök.

Venna var nyss förbi och åt mat med mig , det blev spagetti och köttfärssås.
Det var tur att hon kom , annars skulle jag nog inte ha ätit en smula . Har tappat min aptit helt och hållet och därmed gått ner i vikt. Dock vet jag att jag måste äta och allt blir därför skitjobbigt. Att äta fast man blir äcklad utav allt är fasen inte kul . Men så länge jag har bebis i magen måste jag ..
Hoppas aptiten återkommer så småningom så jag slipper vitaminer osv.

Venna gick precis för att hinna med lite saker hemma . Jag själv funderar på att ta en låång och välbehövlig dusch innan jag sedan filar mina avklippta naglar för att sedan måla dom i vitt. Men det är så tråkigt att hålla på med sånt själv , så jag ska hålla tummarna på att venna kommer tillbaka och gör mig sällskap.

Nu ska jag kika på outsiders och mysa med min lilla bebismage som fortfarande är rätt liten..
Väx väx väx ,så jag får känna dina härliga sparkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0