fiskbulle.

Godförmiddag på er ! jag låg faktiskt och droog mig i sängen idag till innan tolv nångång ! mysigt som attan..
Jag sitter just nu i soffan och kikat på "ontipinerna" på barnkanalen , typ som teletubbis fast sämre haha. Men det brukar bli nå bra den här tiden på barnkanalen så jag väntar ivrigt - jag älskar barnprogram!

Jag väntar även på att mamma ska höra av sig , jag ska nämligen åka och hämta henne på jobbet när hon slutar. Vet inte när så jag vågar inte börja laga nån mat ifall att jag måste stressäta eller helt enkelt lämna maten helt ensam på köksbordet , haha..
Nej , jag får nog ringa mamma och kolla när hon slutar , för hungrig det är jag ! Jag hade tänkt göra fiskbullar med potatis - som vanligt . Jag älskar fiskbullar ,det är nog min godaste mat ! Fiskbullar i hummersås ..
Dock verkar jag vara ensam om att tycka om det för alltid när jag säger att jag ska äta det så börjar folk att fråga om jag är seriös osv , men har man inte provat det så är det nog dags nu , det smakar inte ens fisk nästan.

Jaja , nog om mat.
Idag mår jag ovanligt bra . Inget illamående , inga överdrivet ömma bröst , ingen molvärk , inga symtom alls nästan. Undra om lillskatten har gått och dött där inne ? fast det är ju relativt vanligt att symptomen försvinner i vecka 13.

Nej nu måste jag äta !
puss

Kommentarer
Postat av: Lina

barnprogram äääger! :D jag har aldrig ätit fiskbullar , men jag älskar fisk och skaldjur =) kanske ska prova de då :D

2010-03-03 @ 18:37:17
URL: http://dirtlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0