förlossningsprogram.

snart börjar förloddningsprogrammet , som jag tror är varje dag (?) . Idag och i förrgår var det iallafall .. säkert igår också .
Struntsamma ! det ska jag iallafall kolla på och det börjar om ett par minuter .

Jag är så himla glad över att jag faktiskt ska föda , inte rädd som man kanske borde vara , utan helt jätteglad ! Tänk att min kropp ska klara av att föda ett litet barn som sedan ska växa upp och bli stor och stark , precis som alla andra bebisar. Det är helt ofattbart ..

Jag har förresten inte gått upp ett enda kilo sedan jag blev gravid . Det ynka kilot som jag hade gått upp när jag var på inskrivningen , har jag nu gått ner igen + lite till . Antar att det beror på att jag inte är så matglad nu för tiden , jag blir äcklad av princip allt förrutom frukt och sallad.
Jag väger nu strax under(!!) 60 , men kommer nog att gå upp i vikt med tiden . Jag är ju trots allt "bara" i vecka 14.
Så länge bebisen mår bra så spelar det ingen roll om jag går upp eller ner i vikt , så det ska bli hemskt skönt att få ett besked i april om hur lilleman verkligen mår..



Vecka 6 - Vecka 14
tycker att det är lite skinnad iallafall , speciellt att mina "former" har försvunnit .
Nu är jag i princip helt RAK ..

Nu börjar programmet så nu måste jag faktiskt avsluta :)

puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Skorna är från Ellos men tror att jag såg dom på Din sko i valbo också! :) Billigare från Ellos iaf! :)

2010-03-10 @ 20:43:30
URL: http://bellalundin.blogg.se/
Postat av: Plutten

Tyvärr har jag bannemej ALDRIG pengar på telefonen känns det som... Men vill du veta en sak finaste Frajs? Jag SAKNAR dej! <3

2010-03-10 @ 21:43:04
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0