full rulle.

Idag har det vart full rulle för min och T´s del .
När vi vaknade , dvs runt halv 10 så ringde vi och undrade vad moster min och även kusin skulle hitta på för kul under dagen , det slutade med att vi bestämde att vi skulle mötas på stan.
Vi gick ner till tolvtiden för att möta dom och gick runt på olika klädaffärer innan dom behövde åka iväg för att hinna med en fotbollsmatch - hoppas ni vann !

Jag och T bestämde dock för att stanna kvar . Vi bestämde oss också för att äta , så vi gick till mingel och bar . Men dom hade inga sallader längre tydligen , bara färdiga och inte sånna man kunde välja själv som förrut .
- så det blev donken istället , där jag åt en happymeal.
Vi satt där en stund innan vi sedan gick vidare för att kolla på lite bebiskläder och även olika amningsbehåar till mig som jag snart kommer att behöva köpa . Mina tuttar har redan växt ur alla mina behåar , eller ja , för längesedan till och med .

På hemvägen köpte vi med oss en varsin ben & jerrys som vi sedan smaskade på .
Nu är vi bara hemma och har nyss jublat över att brynäs slog djurgården , wehu !!!

Lägger ut lite bilder om en stund , ska även skriva ett "vecka 16 inlägg" - så håll utkik om ni är intresserade över det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0