Fuskbyggarna.

När Idun hade åkt hem till sig så tog jag mig en liten powernap. Sedan gick jag till maggies och handlade en funbox som jag sedan åkt som middag , dock orkade jag bara pommesen..

Nu sitter jag och kollar på efterlyst , men det började hacka så jäkligt så jag bytte till fyran istället där det är fuskbyggarna. Fyfan , jag blir så arga på folk som kan göra så mot så stora fina familjer . Hur kan man utsätta andra människor för ett stort fuskbygge ? Dom sitter och tror att dom köpt det finaste huset i världen , sen blir det möggel efter 3 veckor ?
Fyfan för hantverkare som gör sånna byggfel ! Tur att man har en snickare till pappa som vet hur hus ska byggas. Då slipper man oroa sig den dagen man ska välja hantverkare till sitt egna hus ..

Nu ska jag dämpa min frustration med en flaska vatten . Jag behöver verkligen mycket vätska nu för att slippa bli yr titt som tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0