gårdagens bravader.

Goddagens !
Det blev lite dålig uppdatering igår eftersom att jag inte var hemma förns sent .

Jag och T åkte (efter att han slutat jobba) först till rusta och köpte lite småprylar (bland annat en vit mjuk filt till bebisen) , sen till barnens hus och köpte våran första "lundmyr of sweden" sak till bebisen , sen till valbo och käkade på åby pizzeria , sen mediamarket , sen mormor , sen hem ...
Det blev en fullspäckad kväll och vi hade så himla mysigt tillsammans jag och T

Idag skulle vi egentligen åkt på "anhörighetsträff" i avesta , men det blev inte så för våran del . Mamma åker själv med ett par stycken och jag och T stannar hemma med våran Svea .

Imorgonkväll ska vi på 40årsfest , så man lär vell försöka göra någonting åt håret tills dess för just nu är man jju inte skitvacker...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0