gobiten.

Blogg.se har inte funkat för mig på hela(!!!) morgonen , så jag har blitt tvungen att glott på teve istället.
Nu därimot verkar det funka som det ska ..

Jag vaknade tidigt imorse som vanligt , ungefär vid 8 tiden. Låg och mös med svea en stund i sängen tills klockan skulle bli lite mer , dvs halv tio ungefär - då gick jag ut med Svea.
Vi gick en liten promenix och nu är vi inne igen . Jag har fortfarande inte ätit nån frukost så jag funderar på om jag ska göra det nu , men det finns inte så mycket att välja bland :(

Idag kommer T ääääntligen hem igen ! Fast det blir nog sent . Men om vi hinner så ska vi gå på bio och kanske ut och äta lite , han ringde och sa det för en stund sedan. Värsta gobiten !
Isåfall ser vi "alice i underlandet" tror jag , fast jag har hört att den inte ska vara så jättebra? så man kanske ska välja någonannan.

Jaja , nu blir det frukost iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0