Godmorgon!

Godmorgon! Efter att ha ätit lite pizzarester från igår och även en kuddmacka , känner jag mig nu som en ny människa - förrutom att det fattas en dusch som jag tänkte ta om en stund ..

T ska strax lämna mig för att hjälpa nån kompis med dataskit , så jag blir ensam idag med Svea . Har ingen aning om vad vi ska hitta på, det är så tråkigt att vara hemma utan T..
Och imorgon börjar han jobba också , fasen vad helgen gick fort alltså , känns som vi knappt hunnit träffats nånting förrutom igår. Men det har vi ju förstås och det har vart en underbar helg tillsammans med min älskade T.

Längtar så fruktansvärt mycket efter UL och tiden efter det då man kan börja köpa en massa fina saker till lille bebisen. Vi ska Tex beställa vagnen efter UL som är i vecka 20 , sen ska vi även köpa lite andra fina saker och börja förbereda något sånär tills krabaten kommer . Tanken är att vi ska (i princip) vara klara med all förberedelse innan sommaren för att sedan kunna ha hela sommaren på oss att bara njuta utan en massa stress :)
Jag håller fortfarande på att det är en pojke , men man vet ju aldrig och det lär vi inte få veta förns i september. Vi har nämligen inte tänkt att ta reda på det. Vi kommer endå aldrig köpa nå fula rosa prinsesskläder eller blå kläder med spiderman på , utan vi kommer hålla oss till "vanliga" kläder som inte är "utmärkta" för att vara tjej- eller killkläder.
Så är det !

Nu ska jag ta och hoppa in i en dusch och försöka komma på någonting att göra , kanske ta en tur hem till pappa min?! det skulle inte vara helt fel . Då får ju även svea springa av sig på gården och jag kan passa på att lämna en nyckel som pappa ska ha ..
Smart !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0