Godmorgon!

godmorgon! Ligger fortfarande i sängen och drar mig , väntar på bättre tider. 
Blir lika deprimerad varje gång jag tittar ut och ser all snö , men jag får helt enkelt glädja mig åt att så länge det finns snö så får T jobba .
Han åkte tidigt imorse för att jobba , närmare bestämt 06:30 i morse . Sen åkte mamma och jobbade strax därefter , så idag är jag ensam igen med svea :)

Vi ska nog inte göra någonting speciellt , kanske rensa ut garderoben igen ? Fast jag har ju så svårt att kasta saker , plus att jag kan ha allting som ligger därinne , så då känns det bara dumt att kasta .

nåväl , rensning eller ej . Jag vill att det ska bli april så vi får gå på ultraljudet , längtar som en galning efter att få se vårat lilla mirakel ! Våran lille pojke (som jag tror att det blir) ..

Nu ska jag ta någonting att äta , har bara tryckt i mig 2 knäck än så länge ..

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad roligt att ni ska få barn :)

Hoppas graviditeten går bra! (:

2010-03-10 @ 09:19:44
URL: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0