Godmorgon!

Godmorgon!
jag har faktiskt legat kvar i sängen sedan klockan åtta bara för att "dra mig" som pappa brukar säga . Jag har helt enkelt bara legat och piggnat till , så nu är jag på topp .

Idag har vi inga planer , så vi ska vell gå upp och äta lite frukost nu och se vad dagen bjuder på . Jag kom just på att jag har en hel tvättkorg som står och väntar på att bli sorterad , plus att jag måste åka och köpa nytt tvättmedel . Så då fick jag ju helt plötsligt lite att göra endå ..

Jag tycker dagarna kan gå lite fortare nu , för nu väntar vi bara på positiva ting:

Pengar-födelsedag-ultraljud-vagnköp-bebissaker-vår/sommar-♥bebis

Nu ska jag iallafall kliva upp och äta lite frukost innan dagen får börja på riktigt för min del.

Kommentarer
Postat av: Paullena

Great work,webmaster,nice design!

2012-06-20 @ 11:32:16
URL: http://paullena.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0