Godmorgon!

Godmorgon !
Blev väckt utav thias för nån timme sedan då han tyckte att det var dags för frukost , han har ju blitt en riktig morgonlärka nu när han börjar jobba så tidigt om dagarna . Idag dock så kommer han börja lite senare ..

Vi gick upp och käkade lite frukost och pratade lite , det är så skönt när han är hemma och man kan äta tillsammans.

Igår förresten så var vi på köpis en sväng innan vi åkte hem till T´s föräldrar . T skulle hjälpa hans mamma med att bära lite saker inför idag - då T´s pappa kommer hem från sjukhuset efter 9 (!!) hela jädra månader ! Tänk att han har väntat lika länge som jag och T kommer behöva vänta på vårat barn i magen .. det är sjukt .
Ikväll ska vi därför dit och skåla med champanje och fira att han äntligen är hemma igen och allt kommer bli "som vanligt" igen . Ska bli riktigt mysigt !
Lär vell ner på staden innan vi åker dit så vi kan köpa nån ros eller fin present till honom , jag tänkte göra det när T åker och jobbar , för jag ska endå dit och handla en amnings BH och lite sånt .

Lägger snart ut bilder på det jag köpte igår ..

Kommentarer
Postat av: Hannahpannah

Värst vad du shoppar babe ;-)

Lite avis faktiskt haha

Vad skönt att han äntligen fått komma hem, hur mår han nu?

Vilken kul grej att räkna ner dagarna med...måste ses också så att jag får se magen live!

Kram på dig

2010-03-31 @ 14:51:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/hannahclaw
Postat av: frida, hampus & william

Köp några strlk större på BHn , tuttarna ändras så mycket.. fast det vet du väl redan :-P men tänkte om du köper nån dyr, det gjorde jag innan jag fick barn och nu kan jag knappt ha den. Onödigt.

2010-03-31 @ 20:47:54
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0