hastigt.

I förmiddags fick jag ett samtal som hastigt fick oss att börja röra på oss . Min syster ville titta förbi och sedan ta med oss på stan för att leta efter en bok , sagt och gjort. Vi följde med syster min ner på staden , letade efter en bok som tyvärr inte fanns . Därefter åkte vi vidare mot stigslund där mormor min bor (iduns farmor). Där åt vi pannkakor och fikade en massa gott fika . Det kom även fler folk dit , trevligt .

Nu är vi hemma igen , syster min fick bråttom upp på söder där hon skulle lämna in bilen på tvätt nu när den är som skitigast . Sen åker ju dom till thailand imorn också så dom lära vell passa på .

Snart skulle iduns mamma komma förbi och hämta henne och jag blir då ensam igen :( hatar att vara ensam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0