hemma igen efter kalaset.

Pjuuuuh , vilken kväll !
Nu är jag iallafall hemma från kalaset och jag kan ju lova att jag är rätt så trött ..
Anar att ni kanske är lite butter med tanke på bilderna som aldrig kom idag , men lugn (!) de kommer imorgon . Ni vet , imorgon går vi ju in i vecka 17 också , så då blir det både magbilder och på kläder osv..

Imorgon har jag nog förövrigt en jävla massa att göra med tanke på att jag fyller år .
Först ska jag upp i skaplig tid , (förhoppningsvis med frukost på sängen) sen ska jag och T ner på söder och äta chinaresturang med pappa som även ska ge mig en present som han så fint sa bort sig med idag - nämligen ett presentkort , underbaaaaaaart !
När vi har ätit gäller det att fort som fan gå hem och städa och greja innan släkten kommer , sen kommer det nog folk lite titt som tätt . Några kommer på förmiddagen och några på kvällern , som vanligt .
Men men , vi får se vem / vilka som kommer över på fika . Vi har iallafall baka världsgoda bullar idag =D

På söndag blir det kanske Lager , annars blir det i början på nästa vecka , så det blir ju inte helt fel . Älskar att ha en massa saker att göra så man slipper vara så rastlös hela tiden  . Speciellt nu när man går i väntans tider ..

Nej , men tack för ett underbart år som 18 och välkommen år 19.
Det här året har på gott och ont , vart ett oförglömligt år . Men oavsett vad , så har jag fortfarande min älskade pojkvän och det är jag så fruktansvärt tacksam över . Jag är så lycklig !
Ska göra en lista imorgon på saker ja vill göra innan ja fyller 20 =D håll utkik ..

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: romina

Grattis :)

2010-03-27 @ 09:47:44
URL: http://rominaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0