ingen sovmorgon.

Godmorgon på er !
Imorse fick man inte mycket till sovmorgon inte . Nej , T han skulle picka på en tills man blev arg som ett bi av trötthet.
Nu därimot har han gett upp och gått till willys för att handla frukost , han skrev en söt lapp också . Dock kunde jag inte sova vidare och sitter nu med datorn i knäet och kikar runt ltie .

Idag har vi inga speciella planer mer än att plocka iordning lite , mamma kommer nämligen hem från tyskland idag. Sen imorgon åker T iväg till Stockholm igen i en vecka så då blir jag och Svea ensam igen, hualigen va jobbigt. Men det är bra att han är så duktig på att jobba och att han får göra någonting som han tycker om och dessutom tjäna pengar på det .

Nu vill jag bara ha LÖÖÖRDAG (min födelsedag) , för då åker vi till Lager och handlar barnkläder och kläder till oss själva , så himla mysigt.

Nu ska jag kika vidare lite här på datorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0