järbo.

Först och främst , tack för alla fina kommentarer :) det värmer så i hjärtat !
Sen tänkte jag slänga ut svaren på dom hittills ställda frågorna imorgon när jag vaknar , det har visst hunnit blivit en del bara under dagen.

Nu på kvällern har jag vart ute i järbo hos min morbror o hans tjej + hund . Där har T skottat tak med morbror min och jag fanns där som "taxi" åt honom på hemvägen. Nu är vi äntligen hemma och jag är verkligen helt slut i hela kroppen .. Tänkte krypa ner och sova nu så man blir människa igen.

Men först måste jag tvätta bort sminket , som jag för en gångs skull drog på idag när jag skulle ut och visa mig bland folk haha.

Puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0