Less på livet.

fyfan vad less jag är på det här livet ..
Att bo "hemma" där man knappt är välkommen , samtidigt som man har en resterande familj som är spydiga och inte bryr sig ett skit..

Det enda jag vill är att bara dra härifrån med alla mina ägodelar , vilket inte är så många . Jag vill bara kunna känna mig som hemma nånstans utan att behöva må dåligt varje dag man går upp ur sängen och resterande tid på dygnen. Vill kunna leva med min familj utan att vara beroende utav minsta lilla stolle till människa , att kunna välja sina kontakter helt och hållet .. Nu är det en omöjlighet , men jag jobbar på det .

Än lessare är jag på folk som tror att dom bara kan "dyka upp" nu när jag är gravid och vara så jävla bra-a och närvarande. Hur fan har man ens mage till att beteé sig så när man annars inte brytt sig ett skit ?

Några tankar och ord bara !
Men det gör mig så jävla LESS PÅ LIVET

Jag trodde jag hade tatt mig upp igen , men ack så jävla fel jag hade ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0