lyxtimme.

Tvätten hänger på ställningen och det som inte fick plats på stolar i vardagsrummet . Själv sitter jag i hörnet på soffan med datorn i knäet och teven på samtidigt i väntan på att "riskförlossningar" ska börja (13:25).
Har ätit en massa goda rostmackor med makrill på , det är så jädra gott !!! men nu är jag faktiskt proppmätt..

Har en stor fet godispåse och 2 stora choklader inne på rummet ,men får nästan kväljningar bara utav att se det.

Efter programmet så tänkte jag ta en liten "lyxtimme" eller två . Det innebär att jag ska färga/noppa ögonbryn , fransar , duscha , göra ansiktsinpackning , smörja in mig med en god body butter med cocosdoft och sen föna och platta håret - då kommer jag känna mig som ny igen !
Skulle även vilja färga håret till en ljusare färg , näst intill vitt .. Men det lär ju inte gå eftersom att det blev gult sist jag försökte mig på det - så det får vänta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0