mitt uppe i allt ..

Ja, det är precis vad jag är just nu - "mitt uppe i allt".
Jag kom precis ut ur duschen och nu har jag lagt på ansiktsmasken som ska värka ett bra tag innan den dras(!!) av. Ni vet den där ansiktsmasken jag hade förr som ja la ut bild på? den genomskinliga?
-En sån är det iallafall ..
Från Öb , 10 :- / 2st (jag tog apelsin) .Den funkar hur bra som helst på mitt ansikte och jag blir skitmjuk. När den dessutom är så billig så kan man ju unna sig en sån i veckan iallafall om man vill vara riktigt fräsch.

När jag sköljt ur det här ska jag först ha i massa braiga produkter i mitt hår innan jag sedan smörjer in hela mig med min nya bodybutter.

Täcket hänger förövrigt på vädring på balkongen och alla kläder är nu torra , så jag har att göra hela dagen jag. Sen får man inte glömma bort att äta också , har bara fått i mig två mackor på hela dagen - inte bra =(

Jag måste nog ha en sån här "lyxtimme" i veckan under hela min graviditet , annars kommer jag nog att känna mig riktigt snuskig inom kort. Jag tycker att man kan försöka hålla sig någolunda fräsch fastän man är gravid,tjock,illamående , finnig osv osv ..
Jag håller fan på att spy på mitt hår nu för tiden , det är verkligen skitfult - både färgen,längden och kvalitén. Har lust att raka av mig det och använda peruk haha.
Men till sommaren åker det nog i en fin keratinvaxförlängning iallafall & en helt ny spännande färg hade jag tänkt.

-Nu har ansiktsmasken stelnat , så nu kan jag inte röra en fena i ansiktet , riktigt fult ..

Hej så länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0