mycket bebisprat.

Måndag innebär "bra på teve dag" , så nu sitter vi och kikar på ett utav dom bra programmen som är "familjen annorlunda" - jag verkligen beundrar föräldrarna som orkar med så många barn och samtidigt vara så otroligt glada.
Jag vill också ha många barn , dom får det att se så himla lätt och underbart ut ..

Efter det här programmet ska vi lägga oss i sängen och fortsätta kolla så att T kan somna under tiden. Han ska ju upp tidigt och jobba. Han är så jäkla underbar som gör det här för oss ! Skulle han inte jobba skulle vi nog inte ha råd med vagn osv , inte än iallafall.
Dock ska vi inte köpa vagnen än , vi ska nog vänta tills ultraljudet (v 20) innan vi beställer den . Man vill ju se så att allt står rätt till och att det inte är fler än 1 barn, för då räcker det ju inte med en vanlig vagn . Tänk om vi skulle få tvillingar !
Vi ju bestämt precis vilken vagn vi ska ha så det känns riktigt skönt ! Vi har även kollat på ett bärsele som vi vill ha , ett vitt babybjörn bärsele. Det finns dock inte på barnens hus , så vi måste nog be dom beställa om vi ska ha ett sånt:) Har kikat på blocket men där fanns det bara rosa , svarta , blå osv - plus att dom flesta var flera år gamla och jättedyra, nästan lika dyr som ett nytt.

Nu blev det mycket bebisprat , men det får ni vänja er vid .

Puss


Kommentarer
Postat av: bästich

säg till om ni behöver hjälp med att köpa någonting, jag är en arbetande kvinna och behöver bara försörja mig själv så att bidra med något som gör er vardag enklare och bebisen i magen gladare skulle bara vara roligt :)

2010-03-02 @ 00:42:18
Postat av: johannaww

vill bara passa på att säga grattis till er. hoppas allt går bra och lycka till iframtiden. :)

2010-03-03 @ 23:29:41
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: Nathalie, mamma till William

Minns jag inte helt fel så tror jag babyproffsen har den bärselen hemma :) får man vara nyfiken och fråga vilken vagn ni bestämmt er för ? :)

2010-03-05 @ 07:58:09
URL: http://ahnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0