njutit.

Hela dagen har i princip bestått utav mys för min och T´s del .
Vi har legat i soffan och bara hållt om varandra och njutit utav att vi faktiskt har varandra & att vi snart har ytterligare en människa att ta hand om , mer än varandra - vilket ska bli otroligt underbart .
Vi har även legat och tillsammans försöka hitta min livmoder där bebisen befinner sig , vilket vi tillslut lyckades med efter mycket känn och kläm på min stackars mage :)

Nu har T gjort en deal som gick ut på att han skulle gå och köpa pizza till oss , men bara om jag diskade . Så det är vell bara och sätta fart , ingen vill göra skitgöran men nån måste och denna gången blev det jag haha.

Fan vad jag är kär , kan inte fatta att mitt liv har vändt och blitt såhär bra efter all skit jag vart med om ..
Jag har verkligen hittat den rätta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0