old saints.

Godmorgon ! Jäklar vad sent det blev igår ..
I sista sekunden så sa thias att vi skulle ner på stan och dricka öl med hans farbror , så jag skulle köra dom.
-Okej , en liten stund då . Sa jag innan vi åkte ner på stan (klockan var vell nio-tio då ungefär)

Så först åkte vi hem till hans farbror på brynäs , så bjöd han på öl (bubbelvatten för min del). Sen stannade vi där en timme innan vi åkte ner och gick in på oldsaints. Där drack dom en massa alkohol och jag drack en sprite och käkade nötter ..
Kände verkligen hur jag höll på att somna hela tiden , jag gick ju upp klockan 05.00 igår morse så det var ju inte så konstigt . Vi kom inte ifrån old saints förns vid ett tiden , så jag kan ju lova att jag somnade bums när vi kom hem.

Nu har vi båda vakna och det är strax dags för frukost , men först måste vi planera lite . Vi ska hinna med både ett 50årskalas och att förbereda med bakning osv tills min födelsedag imorgon. Det kommer vell en hel del folk så man lär vell baka ett helt lass med kakor och bullar.



Nu måste jag ringa mamma och checka av lite ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0