Sola sola sola !

Klockan fyra ska jag hämta hem T från jobbet , på hemvägen tänkte jag stanna för att sola mig sommarbrun i ett solarium här i stan..
Jag minns inte ens sist jag solade , det måste ha vart flera månader sedan ! Tänkte försöka hitta hörlurarna till telefonen också så att jag kan lyssna på musik medans jag solar , men det verkar ju inte helt lätt att hitta på dom trots att dom är blåa ?!

I värsta fall får jag vell ta hörlurarna som följde med när jag köpte Iphonen.
Nu måste jag vila en stund innan jag åker . Puss

Kommentarer
Postat av: erika

Det gick visst inte att kommentera inlägget under om din oro. Jag tycker du ska ringa och be dom kolla så allt är okej med bebisen om du är så orolig. det skulle iaf jag gjort :) då får du ju iaf bekräftat att allt står rätt till med bebisen :)

2010-03-03 @ 14:42:43
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska men sola när man är gravid ? :P

2010-03-03 @ 16:57:54
Postat av: Anonym

Vart någonstans solar du? Och tycker du att det stället är bra?

2010-03-03 @ 17:18:02
Postat av: Theresia

Varför ska du på ultraljudet vekca 20 o inte 18 ? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0