Stockholm tur och retur.

Eftersom att mamma natten till igår behövde sova på hotel i stockholm då hennes bil pajat på vägen hem från stockholm , behövde vi igårkväll åka dit fram och tillbaka igen .
Anledningen till att vi behövde åka dit var för att mamma hade lånat bilen som T och min morbror åkte ner med i söndags . Hon lånade deras bil för att kunna frakta hem sin egna (trasiga) på en biltrailer som hon lånade på en OK mack i stockholm.

För att göra mamma sällskap igår så följde jag alltså med till stockholm för att lämna tillbaka min morbrors bil så att han och T skulle kunna komma till deras camping där dom sover när dom jobbat klart .

Vi åkte i princip direkt när mamma kommit hem och lastat av bilen , så det blev ett jävla åkande för hennes del. Vi hade ett tomt släp på vägen ner till stockholm så vi kunde inte köra särskilt fort . Men när vi väl kom fram till OK macken och hade lämnat släpet så kunde vi äntligen brassa på lite ..

Vi kom slutligen fram till stureplan där T och min morbror för tillfället jobbar . Men dom hade jättebråttom eftersom att dom behövde bli klar innan dom som bor i lägenheten skulle sova , så vi hann bara säga hej innan dom sedan behövde skjutsa oss till tågstationen. Där köpte vi biljetter hem till gävle & gissa vem jag ser att jag står bredvid när vi väntade på pendeltåget ?
- jo , Kim i andra avenyn ! & fyfan va ful han var .
Jag har alltid trott att han är värsta vältränad och snygg , men hur i helvete såg han ut i verkligheten . Värsta fula stuprörsjeans med skitsmala ben och en ful kappa och ännufulare spetsiga skor . Till det så bar han en dataväska. Han pratade även skitbögigt =D
Vi åkte även på samma pendeltåg och jag satt och inspektera honom hela vägen - tänk va lurad man kan bli utav en skådespelare , uch.

När vi kom fram till upplands väsby så hoppade vi av och bytte tåg till upptåget som sedan tog oss till gävle , därefter gick vi från stationen hem & jag kan ju lova att svea blev lycklig .
Vi tog en promenix innan vi slutligen somnade ..

HERREGUD VILKEN RESA säger jag bara ..




Kommentarer
Postat av: Plutten

Haha, fy sjutton vilken sjå!:P Stackare...dumma dumma bil...



Vad snygg din mor var i håret! Det där passade hon verkligen i:) Du får hälsa henne!

2010-03-23 @ 10:13:55
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0