strålande väder.

God förmiddag .
Vilket strålande väder att vakna till , tycker ni inte ?
Jag vaknade klockan 9 imorse ungefär och sedan dess har jag plockat lite inne på rummet och dunkat "black ingvars" på spotify , dom är så jäkla härliga att lyssna på .

Om nån timme kommer min lilla kusin Idun hit , hon ska sova här tills imorgon och det passade ju perfekt eftersom att T sover i sthlm och mamma ska till tyskland - så mer perfekt kunde det ju inte bli .
Hon ska även vara ledig från dagis imorn , så då ska vi ut och gå lite om det är fint väder. Men det tror jag vell att det ska bli !

Idag är det "bara" en månad kvar till ultraljudet , det börjar närma sig sakta men säkert ..

Nej , nu ska jag ta en macka innan jag går ut med jyckowitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0