svar till anonym.

anonym om Gravid - vecka 17.:
Men eftersom du har tatuering på magen vilket är jätte fin :)
Kommer inte den bli konstig nu när du är gravid?

svar; Tack !
Den behöver inte alls bli förstörd , sen kan den ju bli helt totaltförstörd också , men det är ingenting jag eller någon annan kan förutse nu i förväg , utan det visar sig helt enkelt med tiden .
Jag är inte orolig eller besvärad på något sätt även om jag vet att den säkert blir förstörd . Jag tänker på mitt barn och sen får tatueringen bli hur ful den vill :)
Men visst hoppas jag att varken den eller min kropp blir alltför förstörd ! Och blir den det så ska jag träna och motionera tills jag blir den jag vill vara igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0