valbo.

Ikväll har vi vart i valbo hemma hos T´s föräldrar . T hjälpte dom att skruva ihop en säng som gått sönder sen hämtade vi även våra räkningar .

Nu är vi hemma och har kollat på teve vilket vi fortfarande gör . Just nu är det "drömmen om italien" , sen börjar "efterlyst" och "fuskbyggarna" - har inte bestämt vilket vi ska se ännu . Det spelar vell inte sån stor roll !
Jag tror jag ska strunta i att kolla på nåt utav det och istället ta en lång och skön dusch så man är fräsch imorgon när man ska åka och handla kläder till oss och lille bebis i magen .
Det känns faktiskt lite overkligt att vi ska köpa bebiskläder till vårat barn , som växer i min mage ..  Det ska bli så himla mysigt och känslosamt . Jag har längtat till första klädköpet !

Nu är pausen på "drömmen om italien" slut så nu ska jag kila ..

Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Brukar kika in här ibland men inte skrivit någe ännu. . .



Grattis till bebben i magen, underbar tid ni har framför er =)

2010-03-24 @ 22:33:03
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0