väntar..

Är hos venna nu och det blev inte så mycket spa för våran del . Istället lagade vi lite mat och åt lite glass till efterätt. Sen kollade vi även på halv åtta hos mig och lite andra program ..

Nu sitter Venna i "möte" med Robin och jag sitter i deras soffa och väntar på att dom ska diskutera färdigt. Det verkar dock som att dom har somnat där inne så jag tror att det kanske är bäst om jag smyger ut och promenerar hem till mitt..
Svea är också här , men hon ligger och sover på mina fötter. Får se om ja ska väcka henne eller inte , beroende på om vi ska gå hem eller inte :)

Jag vet att det vart lite knapert med bilder på sista tiden , jag ska försöka styra upp det imorgon, sen kommer det ju bilder på magen på lördag då vi går in i en ny vecka - nämligen vecka 16 . Så håll ut !

Godnatt ifall jag inte hinner skriva nåt till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0