avböjd fotografering.

Godagens .
Idag var det ju både tänkt och planerat att jag skulle mött tanja för att tillsammans med henne promenera till boulongen och bli fotad utav henne.
Dock behövde jag avböja detta då jag sovit jättedåligt och vaknade vid sju av att jag mådde sjukt illa ..

Det är så himla typiskt , jag har inte mått illa på heela min graviditet & just idag när man hade planerat nånting så ska man gå och bli illamående och näst intill känna sig sjuk (!?). Men men , det kommer vell flera tillfällen.



Jag åt iallafall en toast i hopp om att illamåendet skulle försvinna , men icke ..
Men när jag drack en flaska vatten så kändes det lite bättre iallafall.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och kollar på "sjukhuset" på 8an , mamma kom även hem nu , men hon ska åka till kalmar strax. Thias kommer vell hem vid fyratiden han , så det är ju inte så långt kvar . Saknar han som sjuttsingen .

Kommentarer
Postat av: tanja

lust att bli fotade tillsammans alla tre snart någon dag ?:)

2010-10-28 @ 21:54:33
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0