"Beck - i stormens öga"

Wow , min puls är verkligen på topp just nu efter att ha sett Beckfilmen.
Satan vad spännande den var !
nästan så att jag skulle kunna se den igen ..

Har även smakat på thias bakverk som han gjorde igårkväll & jäklar vad god den var. Han får nog äran att baka i framtiden också .

Nu har jag ingen aning om vad vi ska hitta på , skulle behöva lämna in ett papper till försäkringskassan och även ringa och boka om min tandläkartid som jag har på tisdag , men som hindrar min tid på föräldrargruppen - vilket jag inte vill missa. Men det hinner jag nog med att avboka , dom stänger vell inte än på ett par timmar antar jag .


Kommentarer
Postat av: Danialelin

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-04-06 @ 15:41:13
URL: http://danialelin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0