dagen i sin helhet.

oj , såg just att det var elva timmar jag skrev sist - 11 timmar (!!)
Jag har i princip inte vart hemma på hela dagen , mer än på förmiddagen. Jag åkte nämligen ut till bomhus till ronja på  förmiddagen. Vi tog en promenad med våra fina hundar i skogen som gick runt en sjö  - dock blev svea helt till sig när hon fick bada och se tingeling (ronjas hund) , så hon blev riktigt jobbig att gå med , men det funkade och det var mysigt endå ..
När vi inte orkade gå mer så vände vi och gick tillbaka till hennes lägenhet , där lämnade hon sin hund och vi åkte sedan på en liten "roadtrip" som blandannat gick till apoteket , dollar, ica osv. Jag hittade lite godis och på hemvägen när jag hade skjutsat hem Ronja så stannade jag i brynäs centrum och köpte en kebab med bröd som jag sedan åt i min ensamhet när jag kom hem till mig.. Men gott var det och mätt blev jag !





Precis när jag ätit klart , ringer min syster och säger att jag får komma dit om jag vill - så jag åkte dit! Men först gick jag ut med en trött svea på en liten promenad så att jag slapp tänka på det när jag åkte iväg.

..och nu är jag hemma igen !
efter en helmysig dag/kväll , med fint sällskap.
Snart kommer thias hem från sthlm också , så då är vi komplett här hemma . Svea sover !

Kommentarer
Postat av: Plutten

Tack för en jättefin dag min kära kära vän:) <3

2010-05-04 @ 01:07:54
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0