dagens äventyr.

Nu är vi hemma från dagens äventyr .
Det började med att vi sov rätt länge (som vanligt nu för tiden) , därpå gjorde vi oss klara och åkte ut till valbo där thias föräldrar bor. Svea följde också med !
När vi kom fram så började jag och thias lillasyster med att greja med mitt hår , satte i hårförlängningen och det blev verkligen jättebra , tack malinski ♥ känns mycket bättre nu.

Vi satt ute på deras balkong och satte i håret och jag kan ju lova att det var skitskönt , båda vi två satt i bikini . Då kan ni tänka er hur svettigt det var .

När vi var färdiga med håret så blev vi bjudna på supergod mat bestående utav grillat kött med klyftpotatis . Blev riktigt sugen på det igen nu faktiskt ..

När kvällern kom så åkte jag , thias , svea och thias lillasyster in till stan till citygross för att köpa dr pepper i 1,5 litersflaska - men tro på fan att dom hade tagit slut !!!!! Så vi köpte "kalle-sprätt" och "berra-bus" drickor istället & även lite choklad . Sen åkte vi ut på i14 och eldade och mös med ett par vänner , riktigt trevligt.

Men nu är vi som sagt hemma och ska nog till att sova snart , kanske att vi kollar på en film innan vi somnar , men det vettefasen om vi orkar det..

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0