fågelsvärm.

Sitter och väntar på att thias ska komma hem samtidigt som jag smågluttar lite på teven , som i vanlig ordning inte visar nånting bra alls ..
Börjar kännas lite bättre med illamåendet så jag funderar på om man ska ta och äta någonting så att man får i sig nå idag. Känner mig inte alls hungrig men man måste ju äta ..

Kotten härjar i magen som vanligt , vettesjutton vad som har tagit till den . Känns verkligen som att jag har en hel svärm med fåglar i magen , ni vet när dom precis flyger i väg och flaxar sådär jättefort (?).
- så känns det iallafall ..Hela magen skakar.



Thias kommer vell hem om en timme eller nåt , så jag får vell passa på att ta en promenad med svea under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0