Godförmiddag!

Godförmiddag ! Jag tog en rejäl sovmorgon idag och vaknade inte förns 11tiden & sedan dess har jag bara ätit frukost och kollat på "vem vet mest" haha.
Thias är och hjälper till att mura hos en kille , men han kommer nog hem snart förhoppningsvis. Då ska vi försöka ta tag i sprayningen utav sängen som vi inte har gjort ännu (!). Det är iförsig bara lite småsprayning som behövs eftersom att vi hade missat lite här och var på spjälerna , men det ska ju endå göras .

Sitter och funderar på hur jag ska göra med mitt hår , har lite bestlutsångest . Vill känna mig någolunda fin i sommar och tänkte då kanske färga det lite ljusbrunt och sedan sätta i en hårförlängning som gör håret lite tjockare och lite längre. Tänkte välja den kortaste modellen denna gång för att få det så verkligt som möjligt :)

Nu ska jag kolla runt lite på hårfärger och se om jag fastnar för nån ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0