Godmorgon!

Godmorgon/-förmiddag - kalla det vad ni vill :)
Vaknade iallafall först klockan halv sex när thias gick upp , sen så somnade jag om som tur var och vaknade för en halvtimme sedan .
Svea ligger fortfarande och sover så henne lär man ju få ruska på om hon ska vakna , fast hon kan lika gärna få sova för jag sitter ju endå bara vid datorn . Väcker henne när jag ätit frukost och klätt på mig och är redo att gå en promenad.

Idag är det en bra dag , jag blir alltid såhär glá på just måndagar. Det innebär liksom att man har klarat ytterligare en vecka av graviditeten och att det närmar sig sakta men säkert dagen med stort D.
Ska försöka knäppa lite dugliga bilder på magen (själv), vilket inte alltid är så lätt , men jag ska göra mitt bästa. Så i nästa inlägg kan ni se det.

Nu ska jag kolla vidare på lite bloggar innan jag slutligen kollar mailen efter nån slags upptadering från företaget där vi köpt vagnen ifrån..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0