hos systeryster.

Goddagens ! hann tyvärr inte skriva någonting i morse som ni säkerligen märkt. Anledningen var att jag gick ner på staden för att möta min syster när jag hade vaknat och gjort mig färdig.
Vi gick på staden en sväng och thias åkte iväg och byggde nånting hos sina föräldrar..

Nu sitter jag hemma hos min syster och hennes sambo , vi lyssnar på när hennes sambo spelar gitarr och sjunger , värsta mys.

Snart kommer thias och hämtar mig så ska vi på föräldrarträff , sista gången för våran del eftersom att vi är borta nästa gång (när vi skulle vart på förlossningen på sjukhuset). men vad gör vell det ? vi är ju på swedenrock då och har supermysigt (förhoppningsvis).

Håller tummen lite extra hårt idag .

Puss


Kommentarer
Postat av: Bäckis

Hörru fritjoff! Jag tycker du ska ta din talang och göra hårförlängning på min kära sambo! Vad säger du om det? Du kan väl skriva på fejjan vad du tycker :)

2010-05-25 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0